2014. október 8., szerda

Kommandózunk: Alexy, Jade, Ibrahim és Én

Most már nagyjából tudom az igazságot, mégsem lettem olyan boldog, mint azt reméltem. Ráadásul egyre kevesebb időt tölthetek Kentinnel. Mindenkit lefoglal a Navier-ügy. Bonnie és Armin Oroszországban vannak, Rosalya egyszerűen felszívódott és még Agatha is elment valami versenyre. Úgyhogy nem igazán volt társaságom. Lysander ugyan hívott, hogy menjek vele énekelni, de nem volt sok kedvem hozzá.
Egyedül ültem a padban, amikor Castiel egyszerűen ledobta magát mellém!
-Castiel! Minek köszönhetem ezt a megtiszteltetést?
-Nem tom', csak gondoltam ne legyél egyedül! Még a végén elvisz a mumus!
-Remek! Már sokkal nyugodtabb lett az életem! De tényleg mit szeretnél?
-Érdekelne mit csinál a te katona pasid ezekben a percekben?
-Mit tudom én! Tehenet fej vagy tortát hegeszt! Vagy tudod mit? Menj, keresd meg és kérdezd meg tőle!
-Milyen ellenséges vagy! Most nem lehet akkora a szád, nincs aki megvédjen!
-"Igenis Mr Navier"! Ez sem az én számból hangzott el!
-Te kis....Kinek mondtad el?
-Most neked! De amilyen pletykás vagyok....
Furcsa grimasz futott át az arcán, megpaskolta a hátamat, majd elment.
Nem telt el sok idő, talán csak pár perc lehetett, amikor valaki a hátamra ugrott! Azt hittem megszakadok...
-Namuciiiiiiiiii! Találd ki, hogy ki vagyok!
-Fogalmam sincs! Talán a pápa?
-Nem talált! Tippelj egy másodikat is!
-Alexy Szokolov! Azonnal szállj le a hátamról légy oly szíves!
Mentségére legyen szólva, lekászálódott a hátamról. Aztán mint általában, most is előjött egy "szuper" ötlettel.
-Jadenek van egy remek ötlete...
-Ne kímélj Alexy szerelmem! Mit találtatok ki megint!?
-Betörünk a Navier villába!
-NEM, NEM NEM ÉS NEM!!!!!
-Miért nem? Meg kell tudnod az igazságot nem? Vagy már tudod?
-Dehogy tudom....honnan is tudhatnám?
-Akkor körbeszaglászunk Nathaniel szobájában és mindenhol! Lebuktatjuk azt a kis szemetet!!!
Atyaúristen! Én meg az a nagy szám! Minek keverem bele Alexyt a dolgokba, azt már nem tudom! De mindenesetre fel kell hívnom Kentint, hogy most mi legyen! Elvégre nem sétálhatok be csak úgy másokhoz, hogy "csácsumi nyomozni jöttem Alexyvel!" Kentin nem vette fel a telefont, de SMS-ben megbeszéltük, hogy semmi esetre se törjünk be a házba, inkább találjak valami nyomot az erdőben, a kikötőben, a strandon vagy Alexy anyukájának bugyis fiókjában! Mert, ha ez a két eszetlen elrontja az akciót, én is bajba kerülhetek! Szóval délutánig ki kell találnom valami hihető új nyomot, vagy magánlak-sértésért tartóztatnak le minket!
Úgy döntöttem improvizálok! Majd spontán beugrik valami, és minél messzebb vagyunk a háztól annál jobb! Kentin megígérte, ha nem bírok velük, hívjam fel és beismer valami hülyeséget, hogy hagyják abba! De remélem nem lesz szükség erre.
Azt beszéltük meg, hogy a Szokolov lakás lesz a "főhadiszállás" és innen irányítjuk az egész "akciót"! Tehát mi magunkat! 
Szokolov főparancsnok kiosztotta a pozíciókat:
-Jade! Te leszel a felelős a nyomolvasásért! Nagyon jól értesz a növényekhez, így ez a te dolgod lesz! Aname te az emberek reakcióit fogod figyelni és te kérdezed ki a tanukat! Én leszek az értelmi szerző, a parancsnok, aki pénzeli az akciót és kávé-shopping szünetet rendel el S.O.S helyzetben! Ibrahim, te pedig a szagokat fogod követni! Világos?
Ibrahim cica tovább szaggatta a papírzacskót, és esze ágában sem volt nyomokat szagolgatni. Mondjuk ezt megértem, csak azt nem, hogy Alexy milyen szagot akar fogatni egy macskával? 
Alexy pórázt adott Ibrahim cicára, bepakolt a táskába egy csomó "hasznos" kelléket és elindultunk. A kellékek között volt: jegyzetfüzet, toll, kisolló, hajlakk, ceruzahegyező, nagyító, kólás üveg, papírpohár és néhány rajzszög. Ezzel aztán minden gonosztevőt el lehet kapni! Úgy éreztem magam mint ha én lennék a francia Horatio (Horáció) nőben! 
-Elindulunk a villához! Busszal menjünk, vagy gyalog?
-Fiúk! Van valami amit el kell mondanom nektek! Két napja meghallottam egy telefonbeszélgetést Nathaniel és Kentin között. Valamit elrejtettek egy fa alatt. Valami papírlapokat.
-Ezt mondhattad volna előbb is!-mondta izgatottan Alexy-Akkor irány az erdő!
Most megúsztam, de remélem a délután folyamán is ilyen könnyen megúszom....
Útközben Alexy vadul osztogatta az utasításokat, hogy Jade jobban lakkozza le a fenyőtobozt, hogy Ibrahim erősebben szagoljon, engem meg utasít, hogy a sunyi biciklis bácsit is kérdezzem meg Nathanielről! Ő meg egész úton lóbált egy husángot és azzal vezényelt minket. Utoljára általános alsóban játszottunk kémeset a lányokkal. Igaz 10 évvel legalább fiatalabb voltam...
Az erdőbe érve Alexy megszimatolta a fák törzsét és a nagyítóval bizonyára Nathaniel DNS-t keresett rajtuk...
-Aname! Én azt veszem észre, hogy itt nincsenek elrejtett papírok...Talán a házban több nyomot találnánk!
-Alexy! Gyertek ide? Itt nemrég ástak!-jelentette ki Jade-Látod a fű itt nem olyan szép, mint ott. Alig egy hete járhattak itt, de nem ástak túl mély gödröt. Itt tényleg lehet valami...
Persze, hogy van....döglött hörcsög, vagy tengerimalac. Hála istennek nem hoztunk ásót és vissza kell jönnünk később, hagyjuk azt a kis rágcsálót békében nyugodni.
Egész nap le fel járkáltunk a városban és nyomokat gyűjtöttünk. Tengervíz mintát vettünk a kólás üvegbe, földmintát szedtünk a paprípohárba, kisollóval kapargattunk használható DNS mintát egy padról, a rajszögből és a ceruzahegyezőből pedig csapdát állítottunk Nathanielnek...Tehát mindent szakszerűen csináltunk! De csak birizgálta a ház a fantáziájukat. Már mindent kitaláltam ami csak létezett, így kénytelen voltam hívni Kentint. de sem őt, sem Gilt nem tudtam elérni, és SMS se jött. Kezdtem aggódni. Mivan akkor, ha ezek tényleg betörnek? Jade ott dolgozik, de én és Alexy? Már nem is beszélve Ibrahim cicáról!
Mivel nem nagyon tehettem mást, elindultam velük a Navier villához. Útközben egész végig csörgettem Kentint, de hiába. Nagyon ideges lettem, mert már láttam a holnapi híradót lelki szemeim előtt:

"Tegnap késő délután őrizetbe vettek három helyi fiatalt. Ugyanis betörtek a híres üzletember, Francis Navier villájába. Racionális magyarázatot nem tudtak adni a tettükre, de szerencsére vettek ujjlenyomatot kisollóval és a macskájuk is szagot fogott"

Már éppen a kapu kilincsét piszterelték, amikor előjött a semmiből Kentin! A legjobbkor! Semmi bevezetés nélkül kezdte el mondani azt, ami először eszébe jutott:
-Ne haragudj Aname, hogy hazudtam! Elmondom az igazságot! Tudod, Nathaniel és Én egy meglepetés partit szervezünk Neked, és erről nem szabadott tudnod! Meg akartunk lepni, mielőtt elmegy, de nem sikerült! Remélem megbocsájtasz nekem, hogy titokzatoskodtam!
-Ennyi? Ezért bumliztuk át a várost legalább kétszer? Egy meglepetés buliért, ami nem is lesz?.-Háborgott Alexy.
Jaden azt láttam, hogy ő is megkönnyebbült, hogy vége ennek az őrületnek...Megbeszéltük, hogy holnap azért kielemezzük a mintákat, és ellenőrizzük az alibiket. 
-A legjobbkor jöttél! Már azt hittem, hogy bemásznak a kapun!
-Gondoltam, hogy nem tudod őket visszatartani egész nap... Ezzel a te Alexyddel még megfog gyűlni a bajunk! Gyere hazakísérlek!
Másnap a suli előtt találkoztunk. 
-Aname, segítened kell a nyomozásban!
-Hogy mi? Nekem? De én hogyan segíthetnék nektek?
-Azt majd akkor mondom el, ha elvállalod!
-Elvállalom persze! Mondd mi lenne a dolgom!
-A lényeg az, hogy.....
Nem is sejtettük, hogy valaki áll a fal mögött, és minden szavunkat hallja....





3 megjegyzés:

  1. Szagot fog Ibrahim cica! És minden rendben lesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azt azért nem mondanám! Most izgulhattok, mert mostanában nem lesz időm írni sajnos...

      Törlés
  2. Szia Aname! Remélem nem baj, hogy csak így, de írtam egy kritikát a blogodról! Remélem nem sértődsz meg rajta!
    Puszi: Haruka!
    http://blogokkritikai.blogspot.hu/p/aname.html

    VálaszTörlés