2014. szeptember 30., kedd

Titkok vol.2

-Megígérem! De csak az igazságot szeretném hallani!
-Az egész akkor kezdődött, amikor odajöttél a suliba. Nathaniel apja egy nagyon befolyásos ember, olyan kapcsolatai vannak, hogy eléggé félnek tőle az emberek. Úgy is fogalmazhatnék, hogy Francis a helyi "maffia" feje! Persze nem gyilkolásznak, meg ilyenek...csak nagy a befolyásuk. Ezért jóban kell velük lenni. Nathanielt tényleg katonasuliba küldte volna az apja és én intéztem el, hogy ne sikerüljön neki bejutni. Cserébe pénzt adott...elég sok pénzt! Aztán belecseppentél az életembe! Megváltoztattál mindent! Pedig úgy akartam elmenni innen, hogy vissza se jövök!! Elmentem a kiképzésre de folyamatosan figyeltelek téged! Az eszközeim nekem is megvannak! Az én apám kiképző parancsnok. Nathaniel és én, apáinkon keresztül riválisokká lettünk! Én a jó míg ő a rosszfiú lett! Azon a napon mikor elmentél, adtam Nathanielnek 1000 dollárt (kb. 220.000Ft), hogy hagyjon békén téged!
-Dehát az rengeteg pénz!
-Annyit kaptam Nathanieltől. Én csak visszaadtam neki! Megállapodtunk, hogy nem lesz semmi köztetek! Erre ő persze behízelegte magát nálad, előadta neked az ártatlan áldozatot és elvitt magával Olaszországba! Ezt mind jó előre megtervezte! Az apja így nem piszkálta a katonasuli miatt sem, mivel szép barátnője volt. Minden így maradt volna, ha utánatok nem megyek. Elmagyaráztam Nathanielnek miről is szól a megállapodás, és hogy mit is veszt ha lebuktatom! Ekkor golyózott be! Bosszúból lefényképeztetett Amberrel és a képeket elküldte nekem! Ekkor vertem meg embert életemben először!
-Te megverted Ambert?
-Dehogy Ambert! Nathanielt vertem meg! Nem vagyok rá büszke......De igenis büszke vagyok rá! Megmondtam neki, hogy vagy abbahagyja a játékait, vagy elmesélem az édesapjának a kamu leleteket. Persze megígérte hogy aznap szakít veled. Ambert pedig sakkban tudom tartani, mivel csak én tudom kibe szerelmes...
-Lysanderbe! Ezt elmesélte nekem!
-Az lehet....de akiről én tudok arról ő mélyen hallgat!
-Nekem se mondod meg?
-Nami....ha megmondanám elájulnál!
-Jaj dehogy! Nagyon kíváncsi vagyok!
-Belém szerelmes! Lysandert nem szereti, csak az nem ciki, ha az ő nevét említi meg! De ez egy másik nagyon hosszú történet! Majd azt máskor mesélem el.
-Elkapom az a kis dögöt és kitekerem a nyakát!
-Nem ér annyit, én téged szeretlek! Visszatérve! Mikor Nathaniel megtudta, hogy vége a kiképzésemnek elkezdett képeket küldözgetni rólad mindenféle élethelyzetben. Mindig írt pár sort a képek hátuljára, amit inkább nem osztanék meg veled. De csak hogy el tudd képzelni, elég mérges lettem rá!
-Vannak elképzeléseim! De mi volt ez a verekedés? Miről nem szabad tudnom? És milyen terv ugrik? Mert ezekre még nem tértél ki Kentin! Ezeket már délelőtt elmondtad, most csak jobban kifejtetted!
-Nathaniel apja rájött, hogy meghamisítottuk a leleteket. Az ő keze mindenhova elér! El akar szökni, hogy ne kelljen végigcsinálnia a kiképzést. De ez is elég bonyolult! Azt akarja, hogy az apja azt higgye végigcsinálja a kiképzést.
-És ezt hogy akarja elérni? És hova menne 9 hónapra? Van egyáltalán pénze?
-Nathanielnek több a pénze mint az esze! Pedig esze is sok van. Kitaláltuk, hogy beszervezek neki egy kamu srácot, akit apámnak Nathanielként mutatok be! Sikerült is egy ilyen gyereket találnom! Havi 200 dolcsit kér cserébe! Addig Nathaniel Olaszországba megy. A kirohanás pedig az volt, hogy kijelentette, neki sok a havi 200 dolláros színész! Keressek olcsóbbat! Azért is mondtam, hogy nem erről volt szó! Nem elég, hogy az apámnak és az övének is hazudni kell, mindezt tegyük úgy, hogy ne bukjunk le és még jól is jöjjünk ki belőle!
-De Nat hogy akarja a "kiképzés után" becsapni az apját?
-Azt neki kell tudni! Neked meg azért nem akartuk elmondani, mert túl sok az olyan adat ami kikészíthet! Vagy amit elárulhatsz a kis Alexydnek!
-Tudod a kis Alexym ott volt akkor is amikor ti nem! Amúgy meg tudod, hogy még segítettem volna is nektek!
-És most?
-Most annyira nem szeretnék....És ha megkérdezem a másik oldalt, ő is ugyanezt a sztorit fogja előadni?
-Ha az igazat mondja akkor igen!
-Nagyon remélem, hogy így van! Kezd sok lenni ez az egész!
És tényleg kezdett sok lenni! Nem is akartam felfogni az egész beszélgetést. Túlságosan is tele van az agyam mindenféle hülyeséggel! Megkértem Kentint, hogy hagyjon egyedül ameddig átgondolom az egészet. Nem volt kedvem nagyon beszélgetni senkivel. Csak ültem az asztalnál és gondolkoztam! Igazság lehet benne, de nem tudtam mennyi. Nat tényleg borzasztó furcsa lett a nyaraláson és tényleg ott szakítottunk. Ahogy egyre jobban erőltettem az agyam, az annál jobban fájt. Egyszer csak megcsörrent a telefonom. Megmagyarázhatatlan idegesség fogott el! Ismeretlen szám keresett. Nem szoktam felvenni azokat, de most kivételt tettem!
-Aname! Te ki vagy!
-Szia....Nat....Nem tudunk sokat beszélni! Csak elakarok búcsúzni!
-Tehát igaz?!
-Igaz! Ha akarsz látni gyere a parkba! Siess!
-Sietek!
Elfutottam a parkba. Nathaniel a padon ült és olvasott.
-Szia Nat! Mi ez az egész?
-Amit Kentin mondott az igaz! Elmegyek Aname! Nem akarom 9 hónapon át gyötörni magam. Én nem ez vagyok!
-És mi van ha apukád rájön?
-Arra most nem is akarok gondolni!
-Mit fogsz csinálni? 9 hónap az nagyon hosszú idő! És ha apád elmegy meglátogatni? Rossz érzésem van!
-Nekem is! De hidd el más megoldás nincs!
-Biztos, hogy csak a katonasulit akarod megúszni?
-Szia Aname! Mennem kell! Majd írok!
Fogta magát, és elment. Tudtam én, hogy nem voltak őszinték ezek a srácok! De egyenlőre eljátszom a hülyét! Ez sokszor bevált eddigi életem során...

Bonnienak már nagyon örültem. Elvégre hetek óta nem láttam a fejét. Úgy összenőttek Arminnal, hogy minden mást elhanyagol. Most nem úszta meg, mert kénytelen volt velem kávézni délután...
-Jaj ne járjon már az agyad ilyeneken!
 Mondta ezt úgy, hogy fogalma sem volt, milyeneken jár az agyam!
-Tudod mire gondoltam? Tarthatnánk még egy Hot Candies koncertet!
-Nami, ez nagyon jó ötlet! És a fiúk is felléphetnének!
-Fiúk?
-Hát Castiel és Lysander! Régen velük játszott Nathaniel is, de ő valamiért kilépett a bandából!
-Ez érdekes! Szerinted benne lennének a srácok? Lysander még úgy is akart pár énekleckét adni!
-És Kentin!? Nem lesz kiakadva, hogy Lysanderrel énekelgetsz?
-Neki most sok van a rovásán! Nem fog szólni semmit.
-Tudtad, hogy Lysander egy dalt írt rólad?
-Nem tudtam...Mondd  hogy nem szerelmes szám!
-Nem szerelmes, de nagyon érzelmes....elmondja mekkora szemét voltál vele régen!
-Komolyan? Mondjuk megérdemelném!
-Nem olyan durva....aranyos! Majd elénekli neked! Képzeld Armin elvisz Oroszországba a nagyszüleihez!
-És ezt csak most mondod? Mikor mentek?
-Holnap!
-És ez mért volt titok eddig?
-Nem akartam, hogy megharagudj...tudod, hogy egyedül hagylak!
-Na szép!


Tehát lesz még egy hatalmas Hot Candies koncert! Legalább eltereli valami a gondolataimat erről az egészről!

Elkezdtük szervezni a koncertet. Az már biztos, hogy azután lesz, hogy visszajöttek Oroszországból. De nem tudtam nem Nathaniel gyors elköltözésére gondolni. Nem lehet valaki ennyire nyápic. Itt valami komolyabb dolog lesz a háttérben! De ha nem akarják elmondani, akkor nekem kell kiderítenem! Úgy tűnik a titok még titok marad egy darabig!

Aztán eszembe jutott Amber! Csak elszólja magát. Úgyhogy elmentem hozzá. Nem akart ajtót nyitni senki. Már éppen indultam haza, mikor Adel ajtót nyitott.
-Szia Aname! Mi szél hozott erre felénk?
-Ambert keresem! Vagy Nathanielt! Itthon vannak?
-Hát nem mondta el neked senki? Nathan és Amber üzleti úton vannak Francissel. Ebben az évben már biztos nem lesznek itthon!
-Üzleti úton? Nem katonasuliba ment Nathaniel?
Adel hangosan felnevetett.
-Katonaiskolába? Ugyan, dehogy! Ki mondta neked ezt a butaságot! Amber és Nathan együtt töltenek egy kis időt az édesapjukkal! Ennyi az egész!
Megköszöntem a segítséget és eljöttem. Többet nem tudtam meg. Ugyanis azt már eddig is tudtam, hogy nem mondanak igazat!

9 megjegyzés:

  1. Akisgonoszok....meg te is! De igazam lett!!

    VálaszTörlés
  2. De én miért? Am nem lett igazad, mert te ihletted meg. ^^

    VálaszTörlés
  3. júj ez nagyon titokzatos rész volt na meg jó is folytit :D :D <3 <3 ^^

    VálaszTörlés
  4. Vasárnapig kész leszek! Puszi ^^ <3

    VálaszTörlés
  5. Mert nem írtad meg végig a titkot te kis gonosz! És köszi, hogy ihlető lehettem! <3

    VálaszTörlés
  6. Válaszok
    1. Most lett kész! A kövivel pedig igyekszem csütörtökig végezni!

      Törlés
  7. Imádom a blogodat.észrevettem hogy imádsz az idegeinken táncolni.Folytasd minél hamarabb

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Megnyugtatlak, hogy idegen táncolásból nem lesz hiány! Igyekszem a részekkel!

      Törlés