2014. augusztus 24., vasárnap

Akkor vágjunk bele újra

A buli után rábeszéltem magam, hogy itt az ideje, hogy megmutassam milyen is vagyok valójában. Ken úgysem válaszol, akkor meg minek törjem magam. Azért minden nap írok neki egy pár sort, nehogy azt higyje megharagudtam. Pedig megharagudtam. Úgyhogy nagyon csinibe-minibe vágtam magam, hogy felkeltsem a figyelmeket. Nem vagyok apáca, hogy örökké csak egyre várjak. A jó időre való tekintettel gyalog mentem a suliba. Útközben összefutottam Nathaniellel. Nem pont rá vágytam, dehát mit tegyen az ember?
-Aname! Várj meg!-kiáltott utánam Nat. Én meg megvártam.-Köszi, hogy megvártál!
-Hát nincs mit!-mosolyogtam rá- Mi a helyzet Nat?
-Elegem van Amberből, de nagyon! Ha lenne rá lehetőségem akkor megfojtanám egy kanál vízben!!!
-Mesélj mi van a legmenőbb kishugoddal!
-Hát az elején kezdem. Az igazgatónő megkért rá, hogy számoljam össze az igazolatlan hiányzásokat a naplóból. Bent voltam a DÖK-ös teremben, számolgattam a hiányzásokat, és észrevettem, hogy Ambernek lassan 3 nap igazolatlanja van. Egyből behivattam, hogy mi a helyzet, erre elkezd rinyálni nekem, hogyha elmondom otthon akkor pokollá teszi az életemet. Mondtam neki, hogy nem szólok, de szerezzen valahonnan igazolást. És mit csinál? Azt hazudja otthon, hogy durván nekilöktem a falnak, és leüvölttöttem rengeteg ember elött a fejét, mert haragudtam rá valamiért!
- A kis dög! Már ne is haragudj Nathaniel, de a hugod nem normális!
- Nekem mondod? És persze otthon meg nekemállnak, hogy mit képzelek magamról! Valamit ki kell találnom, hogy lebuktassam!
- Hát meg is érdemelné! Szeretnéd, hogy segítsek?
- Az nagyon jó lenne, van valami ötleted, hogy csináljuk?
- Sajnos Nat, most nem jut eszembe semmi! De ha van kedved suli után beülhetnénk ötletelni valahova!
- Ez nagyon jó ötlet! Akkor majd suli után beülünk valahova. Nézd már meg is jöttünk!
Nem is vettem észre, hogy ilyen gyorsan ideértünk. Egyre csak azon járt az agyam, hogy szivathatnánk meg Ambert. Mert, hogy nem lesz egyszerű abban biztos vagyok! Pakolásztam egy kicsit a szekrényemben és amikor bezártam, és megfordultam ott állt Castiel!
-Te csak olyanokkal tudsz összejönni akik nyomik és én ki sem állhatok?
-Miről beszélsz Castiel? Nem vagyok együtt senkivel!
- Most láttalak azzal a kis gyikkal!
-Castiel, én téged miért nem látlak soha nővel? Volt már barátnőd egyáltalán? És a felfujható szőkeség nem számít egynek!
-Azért nem láttál nővel, mert én megválogatom őket!
- Kiket? Ja hogy a bal vagy jobb kezedet használod?
-Hah...Nézzenek oda, hogy kinyilt a szája valakinek?! Kennel mivan drága?
-Honnan tudjam Castiel? Nem beszéltem vele másfél hónapja! De ne érdekeljelek már könyörgöm! Inkább szerezz magadnak egy barátnőt!
Fogtam magam és otthagytam a francba! Kiderült, hogy akivel a bulin flörtöltem Armin és a tesója Alexy is ebbe a suliba fognak járni, méghozzá mostantól. Így aztán amikor találkoztunk, nem is volt kérdéses, hogy oda jött hozzám.
-Nicsak, nicsak kit érzékelnek a szenzoraim?
-Szia Armin! Nem is te lennél esküszöm!
-Na dehát most miért? Valami rosszat mondtam talán?
- Nem dehogyis! Csak ez tipikus Arminos bemutatkozás!
-Ahhoz képest, hogy csak egyszer találkoztunk, elég jól kiismertél!
Rámosolyogtam! Nem tudtam volna mit mondani, amivel nem bántom meg, vagy legalább is nem kellett volna magyarázkodnom neki órákig. A bulin ugyanis közel másfél órán keresztül ecsetelte a winchester-meghibásodások 5 leggyakoribb okát. Kis kockabubus de azért nagyon ari!
-Ő itt a tesóm, Alexy. Ikrek vagyunk, de hálistennek nem vagyunk egyformák!
-Ezt miért mondod? - kérdeztem, amire Ő csak elmosolyodott, a vállamra tette a kezét, majd elment. Hogy bevalljam őszintén, nem nagyon értettem a dolgot.
-Jól mondja Armin, tényleg nem vagyunk egyformák! Nekem legalább van rendes életem is a cybertéren kivűl!-mondta amin persze jót nevettünk- Mondd csak, nincs kedved eljönni ma velem shoppingolni? Láttam eggy csudiklassz butikot és....
-Csudiklassz? Shoppingolni? Alexy, a fiúk nemigen használnak ilyen szavakat! - mondtam megdöbbenve. Alexy ekkor közelebb jött, átölelt és a fülembe súgta...
-Csak a fura fiúk nem mondanak ilyeneket, tudod akik a lányokra vadásznak!
-Ezt úgy értsem, hogy te me....-gyorsan a számra szorította a kezét, amik meglehetősen puhák és ápoltak voltak egy fiúkézhez képest...
-Sssssshhhh! Azért nem kell mindenkinek kikiabálni! Neked is csak azért mondtam el, mert Armin barátnője vagy!
-De nem vagyok!
-Oh dehogynem, csakmég nem tudsz róla! Mindenestere lehetnénk barátok, és eljöhetnél velem vásárolni, mert az a felső ami rajtad van pont Julius Ceasar 15. szülinapján ment ki a divatból!
-Köszönöm Alexy, akkor már azt a gatyám meg se mutatom, amit egy T-rex-től kaptam karácsonyra! De legyen, elmegyek veled! Csak nem ma! Már megigértem valakinek, hogy segítek neki!
-Fiú az illető? Hát persze, hogy az! Miben kell neki segíteni?
Röviden, de lényegretörően elmagyaráztam neki a helyzetet. Azt iskifejtettem, mennyire tanácstalan vagyok, hogy hogy tudnék segíteni Nathanielnek. Egyetlen viszonylag jó tervem volt!
-Mi lenne, ha beadnánk Nathaniel szüleinek, hogy Én vagyok a nagy Ő. És ha már  megkedveltek, lebuktatjuk Ambert! Szerinted?
-Jaj Aname, ez a nagy ötleted? Nem jó, mert ahogy mondtad Nathaniel szülei csak Ambernek hisznek. Namost ebből egyenesen az következik, hogy Amber pasijának kell beépülni és lebuktatni.
-Ezzel csak az a baj, hogy nincs olyan agyilag rendben lévő pasi, aki összejönne Amberrel!
-Még jó, hogy az Én agym nincs rendben!-nevetett Alexy
-Dehát Alexy, Te.....
-De ezt rajtad és Arminon kívül senki nem tudja...
-És Nathaniel?
-Majd kicsit ferdítek neki. Azt nem mondom el, hogy mi a szitu velem, de beadom neki, hogy szeretnék segíteni.
-Köszi Alexy, te egy zseni vagy! Hogy köszönjem meg Neked?
-Legyünk a legjobb barátnők!-Nevetett fel
-Az nem lesz nehéz! - nevettem vele
Suli után találkoztunk Nathaniellel, akinek elmondtuk a tervet. Tetszett neki, de nem hitt s sikerében. De mi rábeszéltük, hogy Amber halálosan bele fog szeretni Alexybe. De mindhárman tudtuk, hogy ez egy hosszú folyamat lesz, de hatásos.
Ezután a nap után kezdem elfelejteni, hogy miért is szomorkodtam. Kezdtem újraéledni, és végre magamat adni. Szépen, lassan újra el kezdek pasizni, mivel Ken úgysem válaszol. Most Armin és Nathaniel között vacilálok, de még gondolkodom rajta. Egy biztos, hogy ez az Amber akció nagyon birizgálja a fantáziámat. Már alig várom, hogy elkezdjük!
Addig is hellószia új ANAME!  Viszlát picsogós kiscsaj!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése