2014. augusztus 26., kedd

"A rock'n roll rugója"

Hazaértem az olaszországi nyaralásból! Nem úgy sikerült, ahogy azt terveztem, de Amber és én barátnők lettünk, ami nagyban megkönnyíti a sulis létet! Folyamatosan azon agyaltam, hogy hogy lehetek ilyen szerencsétlen? Mindenki elhagy, elmegy, nem ír vagy éppen nem válaszol. Kezdtem azon a ponton lenni, hogy elmegyek anyáékhoz Hong-Kongba. Még ott is jobb lenne mint itt. Pláne most, hogy elcsesztem az egészet. El tudom képzelni mit gondolhatnak rólam a suliban. Valószínűleg nem a kedvességektől pironkodnék! Agyalásomat a csengő sikítása szakította félbe. Odamentem a kaputelefonhoz és beleszóltam:
-Ki az?
-Anamuci hát itthon vagy végre! Beengedsz?
-Persze, Alexy gyere csak!
Igazából most nagyon örültem neki.Alexy feltrappolt hozzám és a nyakamba ugrott.
-Jaj de nagyon hiányoztál! El nem engedlek még egyszer ilyen sokáig!
-Alexy nagyon cuki vagy! Mi a helyzet itthon?
-Ohhát van ezer elmesélni valóm! Átfestettük az osztályt, kaptam egy macskát, ja és Armin összejött valami csajjal.
-Mit mondtál?-kérdeztem vissza
-Kaptam egy kis cirmos kandúrt....
-Alexy!!!
-Te kis kíváncsi. Nem tudok róluk valami sokat. Azt tudom, hogy a csajszinak olyan haja van mint Rosalyanak. Hasonló színű csak azt hiszem picit hosszabb. És hogy gitározik.
Agyamban elkezdtek forogni azok a bizonyos fogaskerekek. Két évvél ezelőtt Floridában éltem, és ott ismerkedtem meg egy hasonló csajszival. Együtt zenéltünk egy ideig, volt is egy garázsbandánk a Hot Candies. Rockot játszottunk a velünk egykorúaknak. Valamiért az volt a fixa ideálja, hogy én csak lehúzom őt, mert ő a tehetségesebb! Ezért a Hot Candies feloszlott és nem kerestük egymás társaságát!
-Tudod mi a félelmetes? Az... hogy a csajnak piros kontaktlencséje van! Mondjuk az én lilám sem jobb semmivel sem!
-Úr Isten!-kiáltottam fel-Alexy a csaj hova valósi? Amerikai?
-Úgy tudom igen!
-Jesszusom! Akkor ő lesz az! Bonnie Collins!
-Igen! Így hívják....ismered talán?
-Hogy ismerem e? Bonnie Collins az egyik legjobb barátnőm. Régen együtt zenéltünk.
-Oh...hát ennek biztos ők is örülni fognak!-mosolygott Alexy
-Persze! Oda szambázok az ex-pasimhoz és az egyik legjobb barátnőmhöz...aztán lepacsizunk és nyomunk egy gruppent? Vagy mit gondolsz? Szerinted szeretnék találkozni Arminnal?
-Szeretnél? Nem tudom mi a problémád Arminnal!
-Az ég világon semmi bajom sincs vele. Azonkívül hogy telefonon közli velem, hogy mást szeret, és hogy nem akarja, hogy én legyek a player kettő az életében!
-Összevesztetek? Armin szerint nem haraggal mentetek szét!
-Alexy látszik, hogy meleg vagy, már ne is haragudj!
-Látod mennyivel jobb? Na szóval... Bonnie és Armin biztos örülne ha látna! Menj oda hozzájuk!
-Nagyon nincs hozzá hangulatom Alexy! Most egy kicsit egyedül szeretnék lenni...Maximum veled! Annyi minden történt velem az utóbbi időben, hogy azt sem tudom fiú vagyok e vagy lány!
-Fiú nem lehetsz, mert akkor az enyém lennél!-mondta sunyi mosollyal az arcán.-Szóval lány vagy, aki eljön velem Bonniehoz és Arminhoz!
Megvárta még felöltözöm aztán addig szekált amíg el nem mentem vele hozzájuk.
Bonnieval már nagyon régen beszéltem, úgyhogy nem tudom mi van vele, vagy egyáltalán hogy került ide egyáltalán. Féltem kicsit, mert az utolsó beszélgetésünk nem éppen baráti volt.

VISSZAEMLÉKEZÉS:
Az egész pont akkor kezdődött mikor szüleimnek Franciaországba kellett dolgozniuk menni. Ugye akkor még nem maradhattam egyedül, mennem kellett velük. Előző nap beszéltük meg Bonnie-val, hogy tartunk egy garázskoncertet. Akkor még nem tudtam, hogy pont aznap indulunk Franciaországba. Úgyhogy még aznap délután felhívtam telefonon.
-Szia Nami! Már várom a holnapi koncertet! Izzítsd a hangod lányka! Holnap olyan bulit lenyomunk, amilyet még nem láttak a környéken.
-Bonnie.....az a helyzet, hogy nem lesz holnap koncert! Sőt! Soha többet nem lesz!
-Mit mondasz? Valami romlott kaját vacsiztál? Miért ne lenne több koncertünk? Hacsak nem azért mert beláttad én vagyok a tehetségesebb!
-Nem láttam be semmit, amúgy sem vagy semmivel tehetségesebb! Franciaországba költözünk, holnap indul a gépünk!
-És ezt mért nem mondtad korábban? Mondjuk akkor amikor lefixáltuk a koncertet? Szólhattál volna hogy: bocs te hülye, akkor én már nem leszek itt!
-Én is most tudtam meg. Szerinted ha tudom akkor  belemegyek a koncertbe?
-Belementél volna! És tudod miért? Mert egy szemétláda vagy! Le akarsz égetni, mert nem bírod elviselni, hogy én vagyok a Hot Candies húzóereje! Féltékeny vagy csak!
-Tudod mit Bonnie Collins? Örülök, hogy nem látom többet azt a beképzelt pofádat!- mondtam és letettem a telefont, egyhuzamban lebőgtem 2 órát. Nagyon rosszul esett, hogy a legjobb barátnőm ezt gondolja rólam! Mondjuk Bonnie-nak mindig is volt egy kiállhatatlan stílusa, de mi azért kijöttünk egymással! A Hot Candies is a kettőnk személyiségét tükrözte. Ő volt a gitáros én pedig énekeltem. Sokat szekált azért, mert nem tudtam semmilyen hangszeren játszani, én meg azzal hogy olyan kappanhangja van, hogy a gyerekek megállnak a fejlődésben ha meghallanák!
Másnap reggel elmentünk Floridából, és soha többé nem beszéltem Bonnie-val. Először fájdalomból, aztán dacból nem. Végül már nem is tudtam volna mondani neki. Mit tudtunk volna tenni 10.000 km távolságból? Azt a koncertet már úgysem tudtuk volna megtartani......


Nagyon ellehettem gondolkodva, mert Alexy megböködte a vállam.
-Aname! Én elhiszem, hogy izgulsz, de ha nem foglak meg kisétálsz az autó elé! Figyelj oda!
- Látod Alexy! Mi is lenne velem nélküled!-mosolyogtam rá.
Nemsokkal később megérkeztünk a lakásukra. Az ajtóra az Igor Szokolov név volt kiírva.
-Alexy? Ti orosz származásúak vagytok?
-Miből gondolod? Az Alexy nem volt elég egyértelmű?
-Armin és Alexy Szokolov! Ez nagyon cuki név!
-Örülök, hogy ennyire tetszik!-mondta félrehúzott szájjal-Most már bejössz, vagy nézegeted a névtáblát még egy darabig?
-Előbb szólj Arminnak, hogy jöjjön ki! Beszéljük meg vele is ezt a dolgot!
-Hát jajmár Aname! Szólok neki, de utána nincs apelláta!
Bement és kihívta Armint. Amikor meglátott összehúzta a szemöldökét. Nem olyan volt, mint aki repesve örül nekem.
-Alexy mondta, hogy jöjjek! Nem hozzád jöttem Armin!-mondtam
-Hát kihez? Csak nem Bonniehoz?
- Most ezt eltaláltad! Bonnie és én barátnők.....vagyunk!
-Aham persze! Aztán én is a fiúkat szeretem mint Alexy!
Nem szóltam semmit, hanem Alexyre néztem aki csak vigyorgott. Armin eközben bement, én meg nem tudtam mit kezdjek magammal, erre Alexy fogta és belökött az ajtón! Armin és Bonnie a nappaliban ültek összebújva. Amikor megláttam Bonnie-t, könnybe lábadt a szemem. Olyan aranyosak voltak együtt. Tökéletes párt alkotott ez a két beképzelt majom. Ebben a pillanatban örültem, hogy Armin és én szétmentünk.
-Szia Bonnie! Hallottam, hogy itt vagy, és gondoltam meglátogatlak!-Mondtam félénken.
Bonnie felnézet és a nyakamba ugrott.



-Aname! Hát te meg mit keresel itt! Úgy örülök neked! Ezer éve nem láttalak!
-Ide kellett költöznöm! Anyáék most Hong-Kongban vannak. Alexy mondta, hogy itt vagy!
-Honnan tudtad, hogy én vagyok?
-Idézet következik: Tudod mi a félelmetes? Hogy a csajszinak piros kontaktlencséje van! Meg még pár egyéb információból!
-Úgy örülök, hogy látlak Nami! Armin és te jóban vagytok?
Összenéztünk Arminnal majd úgy döntöttem nem fogok Bonnie-nak hazudni!
-Armin és én jártunk! Aztán közölte velem, hogy ezek szerint téged szeret!
-Oh Armin! Olyan nagyon cuki vagy!
Beszélgettünk még egy kicsit, aztán Alexy és Armin elmentek rágcsálni valót venni, mi pedig ott folytattuk, ahol 2 éve abbahagytuk, mármint a vitát leszámítva.
-Hogyhogy idejöttél Bonnie? És hogy ismerted meg Armint?
-Nagyon jó kérdés! Tudod, játszok egy online játékkal amivel Armin is. A játékban ismerkedtünk meg. Aztán beszélgetni kezdtünk. Egyszer-kétszer találkoztunk is, mikor még Amerikában tanultak!
-Oh erről én nem is tudtam!-mondtam megdöbbenve!
-Aztán elmondta, hogy ideköltöznek. Én meg úgy voltam vele, hogy Franciaország nem veheti el az összes embert akit szeretek! Így idejöttem!
-És anyukád? Mit szólt hozzá?
-Ismered anyukámat nem? Most szerintem elvásárolja az összes pénzét!
-Még mindig fest?
-Ne is mondd! De szerencsére nagyon sikeres! Azért is tudtunk idejönni! Következő tervem az volt, hogy megkereslek!
-Hát megtaláltál! Úgy örülök!
-És pasik téren mi a helyzet?-kérdezte Bonnie
-Hála istennek megkérdezted! Hát legelőször összejöttem Kennel. Nem volt valami helyes, de nagyon beleszerettem. Elment valami katonasuliba és azóta nem ír.... aztán kavartam Arminnal, aki téged szeret. Most meg Nathaniel kérte, hogy maradjunk barátok! Nem tudom mi van velem!
-Hogyhogy maradjatok barátok?
Elmondtam mi volt Olaszországban. Erre a reakcióra azért nem számítottam! Nagyon ki lett akadva.
-Ha elkapom, Isten irgalmazzon a lelkének! Az ilyen mit képzel magáról? Pfuuuuuu
-Nyugi Bonnie, majd lesz másik! Amúgy van egy szuper ötletem!
-Kivele!-mondta izgatottan
-Emlékszel arra az elmaradt Hot Candies koncertre?
-Persze, hogy emlékszem!
-Megtartjuk!
-Megtartjuk?-kérdezett vissza
-Úgy is Sweet Amoris-os diák leszel nem? Akkor meg ez egy remek bemutatkozás lesz neked! Rám fér úgyis egy jó kis buli! Naaaaaaa Bonnie....Kéééééérleeeeeek!!
Rábólintott. Nagyon örültem! Ha másért nem azért, mert meg lesz tartva a miattam elmaradt koncert!

Amikor a fiúk hazajöttek, elmondtuk nekik a tervünket. Nekik is nagyon tetszett az ötlet, és segítettek a megszervezésében is. Kapóra jött ugyanis az a suli-buli amit az igazgatónő szervezett. Igaz a lufihajtogató bohóc miattunk elmarad!
Egy hetünk volt felkészülni, ami kicsit kevésnek tűnt, de nem volt az! A fellépés napján visszatértünk igazi rockernek. Nagyon jó hangulatban voltunk, és a közönség is nagyon lelkes volt. Egyetlen kritikusunk, sose találnátok ki, Castiel volt.
-HELLO SWEET AMORIS! KÉSZEN ÁLLTOK EGY HATALMAS ROCK'N ROLL BULIRA? - kérdeztem a tömegtől- BEMUTATOM NEKTEK BONNIET ÚJ ISKOLATÁRSUNKAT, EGYÜTT FOGUNK LENYOMNI EGY FERGETEGES BULIT!
-AKKOR SZÓLJON MOST A HOT CANDIES!!-kiáltotta Bonnie
A koncert olyan jól sikerült, hogy háromszor tapsoltak vissza minket! Éjjel egy óráig tartott a koncert. Semmi erőnk nem maradt a végére, de megérte!
Nagyon jó hetet hagytam magam mögött! Végre nem érzem magam egyedül! És végre újra szól bennem a rock ami már attól féltem meghalt bennem!








2 megjegyzés: